Recenze (28)
Muži v černém 2 (2002)
Kdyby neexistovali MiB 1, tak by tenhle film byl super, ale protože existují, tak MiB 2 nenabízí nic nového. Prostě skvělý případ klasických horších druhých dílů.
Tuxedo (2002)
Jackie Chan v obleku! To musí být dobrý film, ne? Ne. Zvlášť když ho dávají každý půlrok v televizi.
Suprhrdina (2008)
Nic nového pod sluncem. Komedie co zabaví na večer a pak už ji nikdy nechcete vidět. Leda za hodně dlouhou dobu.
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
Marvin je boží! A má sebou i slušnou posádku, takže o zábavu je postaráno. Musím si přečíst knížku!
Charlieho andílci: Na plný pecky (2003)
Coooool. Motorky!!! Woooow! Nářez! Exploze. Slow-mo!!!! O tom to všechno je, ne? Ani ne. Ale naštěstí tohle neuvěřitelné tempo drží celý film pohromadě, takže divák nemůže dlouho přemýšlet jestli všechno v přechozí scéně dává smysl, protože by nepostřehl to co nedává smysl v té další. Film určitě zabaví, ale vidět to dvakrát rychle zasebou by mě asi zabilo.
Seznamte se s Davem (2008)
Nuda. Předvídatelné. Eddie Murphy. Něco nového? Ne.
Mystery Men (1999)
Vzpomněl jsem si, že jsem tenhle film kdysi viděl, a tak jsem prahnul po znovuzhlédnutí. Mystery Men nezklamali. Skvělá parodie na jakýkoliv hrdinský film. Ben Stiller je naprosto úžasný stejně jako G. Rush a jeho manikúra. Champion city je skvělé pozadí pro tuhle partu superhrdinů/zoufalců a má takový až gothamovský nádech. Existuje taky teorie, že sám Tim Burton režíroval tenhle snímek, ale v půlce natáčení opustil, ale to jsou jen dohady na internetu.
Návštěvníci (1993)
I po několikátém shlédnutí je to pořád pecka. Francouzská komedie jak má být.