Oblíbené filmy (10)
Titanic (1997)
Ženy v pokušení (2010)
Film jsem poprvé viděla na začátku května, ale i když dřív, když ho dávali v televizi, jsem kousíček viděla. Tenkrát mě nebavil. Teď je to moje droga. :-) Babi Vilma se svým svérázným přístupem byla super. Vtipy, originální zápletka, napětí... To všechno tu bylo a musím říct, že to bylo lepší než leckteré americké sračky. Tohle je jeden z českých filmů, který má úroveň. Super. Čtyři hvězdy červený:-) Ale dala bych i zlatý;-)
Kolja (1996)
Líbáš jako Bůh (2009)
Kristian (1939)
Román pro ženy (2004)
Výborná romantická komedie! Četla jsem jak knihu (která se od filmu nepatrně liší), tak jsem viděla film. Patří k těm, na které bych se mohla dívat denně. Uklidňující hudba, sympatická hlavní hrdinka, originální příběh, z filmu sálá energie! :) Líbí se mi, jak si Laura, její matka nebo Ingrid umí užívat života. Nechápu, jak to, že má film tak malé hodnocení. Asi ho sledovali a hodnotili jen samí chlapi nebo co...
Modrá laguna (1980)
Klec (2019)
Kryštof to rozsekal. Herecký výkon jeho života.