Recenze (212)
Rozhněvaný muž (2021)
Nekompromisní film se zlou atmosférou v dobrým slova smyslu.
Operace Fortune: Ruse de guerre (2023)
Překombinovaný průměr, z nových Ritchieho věcí co jsem viděl jednoznačně nejslabší.
Nesnesitelná tíha obrovského talentu (2022)
I'm Nic Fuckin Cage! in Metaverse...
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Nevím, co proti tomu, kdo má, ideální rozlučka pro Indyho, rozhodně lepší než Křišťálová lebka.
Kocour v botách: Poslední přání (2022)
Takhle má vypadat moderní pohádka pro celou rodinu 🙌
BANGER. (2022)
Jeden z nejprogresivnějších filmů co se u nás kdy natočil, Bendig zábavná postavička, škoda toho až moc očekávatelnýho závěru.
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Nejlepší film od Řezníka, kterej si narozdíl od prvního možná i někdy zopakuju, ale čekal jsem trošku víc, na naše poměry je to nicméně unikát.
M3GAN (2022)
Lepší než remake Dětský hry, ale ne o moc, to PG-13 tomu hrozně škodí.
Tajemství staré bambitky 2 (2022)
Na Kubařovou se hezky kouká, to je všechno.
Predátor: Kořist (2022)
Rozhodně nejlepší uchopení látky po kultovní jedničce je to malý, ale milý.