Recenze (75)
Hellraiser III: Peklo na Zemi (1992)
Trojka je nejakčnější díl série, hlavní hrdinka byla sympatická a Doug Bradley byl opět skvělý. jediným mínusem je to že se úplně vytratila hororová atmosféra. Hellraiser III: Peklo na Zemi je prostě jen skvělé akční béčko.
Hellraiser II: Svázaný s peklem (1988)
Dvojka je podle mého názoru stejně skvělá jako jednička. Z cenobitů šel opět strach a ten šílený hláškující létající chirurg neměl chybu.
Hellraiser (1987)
Po třetím shlédnutí jsem si tento film zamiloval. Originální příběh, geniální hudba, pekelná atmosféra, skvělé triky a kvalitní gore.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Dokonalý film, skvělá hudba, dobré herecké výkony, chytré dialogy, super hlášky. Na tento film se mohu dívat pořád, protože mne nikdy neomrzí. Film je o třech gangsterských historkách já považuji za nejlepší Zlaté hodinky.
Čepel smrti (2009)
Mám podobné vyvražďovačky rád ale Čepel smrti je opravdu hrozný film. Příšerná hudba, otřesní herci, hrozná kamera, která se pořád třepe. Jediným malým plusem je originální konec, jinak to je odpad jako hrom!