Recenze (75)
Osvícení (1980)
Klasika!!!!!
Saw 4 (2007)
Čtvrtý díl je podle mě nejhorší díl ze série. Film je neuvěřitelně laciný a překombinovaný. Zvraty ve filmu jsou už spíše trapné a herci jsou opravdu otřesní. Film má ale zajímavou vizuální stránku a docela zajímavé pasti a proto dávám 40%
Halloween: Zmrtvýchvstání (2002)
Halloween : Resurrection je nejhorší díl série. Postavy se chovají absolutně nelogicky, herci jsou strašně nesympatičtí, vraždy jsou nudné a ten debilní, kýčovitý konec tomu všemu nasadil korunu. Mám tuhle sérii docela rád ale toto si mohli tvůrci odpustit.
Iron Doors - Entkommen oder sterben! (2010)
Ten závěr mě dostal! Ovšem jinak než by měl.
Saw 3D (2010)
Poslední díl slavné série je spolu se čtyrkou nejhorším dílem série. jediné co mě opravdu potěšilo byli originální pasti a vraždy. V tomto díle se scénáristé snaží objasnit některé nelogičnosti z minulých dílů a moc se jim to nepovedlo. Spousta nelogičností, hrozní herci a neuvěřitelný chaos. Tato série měla podle mě skončit šestkou.
Saw 6 (2009)
Saw 6 je v rámci série silný průměr.Pasti a vraždy jsou originální, povedené a zábavné, herci průměrní a film mě ani chvilku nenudil. Docela mě překvapilo a potěšilo to že se v tom ději pořád velmi dobře orientuji.
Saw 5 (2008)
Saw V se podle mého názoru docela povedl. V tomto díle si mimochodem zahrála moje oblíbená herečka Julie Benz. Pasti a vraždy byli docela zajímavé a film nebyl tolik překombinovaný a divný jako ve čtyrce.
Saw: Hra o přežití (2004)
O Saw jsem slýchával že jde o hodně úchylný horor. Po shlédnutí filmu musím říci že to není pravda. první díl je skvělá hororová detektivka se skvělou atmosférou a nečekanými zvraty. Podle mě je tento první díl ze série nejlepší.
Saw 3 (2006)
Třetí díl je v rámci série průměr. Musím pochválit skvělou vizuální stránku a zajímavé pasti. Ovšem třetí díl příliš tlačí na pilu a obsahuje mnoho nelogičností. Z úcty k minulým dílům dávám trojce aspon lehký nadprůměr.