Recenze (134)
Jde si pro nás noc (2018)
Absolutní dělo. 10 z 10. Ten film přebije vlastní špatnej scénař; tak dobrej FILM to je. Indonéskej Good Time a něco, co budu následujících 6 měsíců hypeovat po hospodách, když budu ožralej. Jestli Wick je pop západu, The Raid balet násilí, tohle je macho východu; bitky nejsou jen choreografie a údery, jsou násilí a následky Když se u nás chlapi poperou, tak jenom nožem anebo mačetou. Díky. Kvůli tomuhle jsem kluk i po třicítce a mám stejný problémy jako ve dvacíti. Mňam
Cable Guy (1996)
Takže… The Banshees of Inisherin jsou remake Cable Guye?
Krajina střelců (2003)
Poctivej western. Melodrama jak hovado, ale když se střílí, střílí se ostrejma. Duvall zase ukázkovej táta, Gambon záporák. Costner je Costner - ale v tom je naštěstí nejlepší. Do toho jsou všichni od bláta. A láska a násilí vše spasí.
Legenda o Kašparu Hauserovi (2012)
Film jak stvořen pro mě, který se mi ale vůbec nelíbil. Bangery jak pro mě, který se mi líbili moc. Promiň, Tome. Stydím se.
Francouzská spojka (1971)
New York. Fízlové pobíhaj po ulicích a sledujou crooks. Občas někdo vytáhne kvér, vystřelí, utrhne bagetu. Friedkin je opomíjenej polobůh kinematografie 20.století.
Takoví normální zabijáci (1994)
90s vizionářská antiutopie o našich časech.
Víly z Inisherinu (2022)
Moderní mýtus. O čem všem, tím si ještě nejsem jistý.
Boj o moc (2018) (seriál)
S01+S02+S03: Takhle se píšou postavy. Kendall fuckin Roy; wow. Jeremy Strong ho tahá až na samou hranici. Brilantní. Succession aneb když je dysfunkce vysoce funkční. Tohle je opravdu lahůdka - jako ostatně říkají všichni.
tick, tick...BOOM! (2021)
Ten film nemá toliko můj respekt jako má moje sympatie. Neví, čím přesně chce být (či s tím neumí úplně přesně pracovat), a když to zjistí, jde o veskrze banální příběh (ne že by tedy na takých nic nebylo anebo nebyly často pekelně důležité). Zcela objektivně je to maximálně za 3* a za dva roky si na to nikdo nevzpomene - ačkoliv Jonathana Larsona (a jeho dílo) bychom měli držet v živé paměti. Garfield nadále potvrzuje nejen své schopnosti herecké, ale především schopnost vybírat si zajímavé role v opravdu zajímavých projektech; ať už dopadnou jakkoliv.
Kuchař, zloděj, jeho žena a její milenec (1989)
Vzteklý karneval & Wes Anderson pro dospělé. Viděl jsem to poprvé, ale tohle je klasika, to vidím hned.