Poslední recenze (40)
Stánek s polibky (2018)
V rámci romantiky je to pecka. A v žánru romantiky pro náctileté si to rozhodně zaslouží 5 hvězdiček. Nečekejte od toho nic jiného, než to skutečně je. Vtipné, milé a nasáklé romantikou jako houba. Ale je to jeden z těch filmů, které můžete vidět desetkrát, pořád se bude čemu smát a neustále se budete přihlouple usmívat. Pokud čekáte nějaké zásadní drama nebo cokoliv jiného, tak neztrácejte čas. Ale jako oddychovka pro někoho, kdo se chce svézt na romantické vlně je tenhle film ideální.
Porotce (1996)
Neřeším Demi Moore, protože je, jaká je. Spíš se mi hodně zamlouval scénář, nápad, mladý Baldwin a psychologie jeho postavy. Moc na podobné filmy nekoukám, tak nemůžu moc srovnávat, proto mě to asi zaujalo víc, než milovníky thrillerů. I když jsem byla ráda, za to, jak to skončilo, myslím si, že jiný - horší - konec, by filmu prospěl víc.
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
Ne! Omlouvám se všem, ale tohle vážně ne! Hunger Games mám skutečně ráda, ale tohle byla hrůza. Rozdělit třetí díl na dva filmy byl nejhorší nápad v dějinách kinematografie. V podstatě bych řekla, že to byla strašlivá nuda. Nemám problém s filmy, které mají pomalý tok děje, ale tohle bylo jiné, prostě nudné. Tu jednu hvězdičku dávám a 2,5 minuty čistého času, které mi přišly dobré a za kostým Tygrys.