Recenze (293)
Captain America: První Avenger (2011)
Film ponekud nudny, cekal jsem vetsi zabavu. Rozhodne ale nejhorsi na celem filmu je cesky dabing, ktery zesmesnuje nemecky akcent
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Narostý skvost, konečně návrat do Středozemě. Vůbec jsem se nenudil. Freeman je dobrý Bilbo. Trochu jsem se nevyznal v jménech trpaslíku, ale jinak 100% zábava. Jediné co mi na filmu vadilo je nechuť čekat rok na další díl.
Piráti na vlnách (2009)
Jako příznivcovy rockové hudby, se mi film naprosto libíl a každá postava má jedinečné kouzlo a vsechny spojuje láska k hudbě.
2Bobule (2009)
Zasmál jsem se a je to pohodovej film, takové komedie by se měli točit.
Ctihodný občan (2009)
Půlka filmu dobrá a nakonec velké sklamání a stupidním koncem.
Invaze U.S.A. (1985)
Tohle se může zrodit jenom v hlavě Norrise.
2012 (2009)
Zhovadilost která je neůnosně dlouhá jediné co je hezké jsou efekty, ale i ty mě po prvni sekvenci utěku z města přestali bavit protože se stále a stále dokola opakovali.
Dylan Moran: Like, Totally (2006)
Trochu kratší než monster a i když je tam jedna chvilka kdy žvatla o ničem, tak je to pecka u které se člověk nasměje až mu tečou slzy :)
Dylan Moran: Monster (2004) (TV film)
Válel jsem se smíchy, a proto prostě musím dát plné hodnocení jednoznačne nejlepší komik z irska :)
Avatar (2009)
Vizualně úžasné dílko, které má trochu přímočarejší děj, avšak já ho hltal plnými doušky a nakonec jsem odcházel s kina s tím že něsnáším lidi a odlétl bych na své příšeře.