Oblíbené seriály (10)
Městečko Twin Peaks (1990)
Naprosto dokonalé (1992)
Ajťáci (2006)
Simpsonovi (1989)
Futurama (1999)
Dead Set (2008)
Přátelé (1994)
Bludička (1981)
Skvělý, na svou dobu řekl bych velice originální, místy až psychedelický animovaný seriál, který asi dovedu náležitě docenit až teď v dospělosti. Ale jako malý jsem ho měl rád taky, takže nemá chybu. A musím vyzdvihnout geniální dabing Oldřicha Kaisera.
Hranice nemožného (2008)
Lovec z podsvětí (1998)
Nezáživné? Neoriginální? No nevím, mě to tenkrát, když to dávali v bedně, pohltilo pořádně. Temné mysteriózní thrillery mám rád, a tady jsem svoji dávku dostával pravidelně... A navíc se mi líbily ty jeho kérky! :c)