Poslední recenze (7)
Trabantem tam a zase zpátky (2019)
Po předchozích Trabantích filmech trochu zklamání. Velká část filmu je věnována Indii a Kašmíru, pak trochu Pákistánu a Číny. Zbytek zemí byl opravdu hodně z rychlíku a najednou příjezd na Slovensko. Ale jinak naprosto nádherné záběry, oproti předchozím filmům je zde zase vidět posun.
Sex Tape (2014)
Průměrná americká komedie, které bych s klidem dal 3 hvězdičky. Za ten všudypřítomný product placement ale zkrátka musím jednu ubrat. Škoda, že ve finále je z toho vlastně jen hodinu a půl dlouhá reklama na Apple, kde se občas objeví vtipná scénka.
Dexter (2006) (seriál)
Dlouhou dobu jsem seriálu odolával, téma "forenzního vyšetřovatele s koníčkem v zabíjení lidí" mi zkrátka přišlo lehce stupidní. Nakonec jsem ale neodolal a po shlédnutí prvního dílu jsem si seriál natolik oblíbil, že jsem všechny doposud natočené díly shlédnul během pár dní. Přiznávám, že takto mě ještě žádný seriál nepohltil. Zkrátka geniálně pojatý příběh a skvělé herecké výkony v čele Michaelem C. Hallem a dělají z toho seriálu opravdovou špičku.