Recenze (19)
Premiér (2019) (seriál)
Žumpa.
La Llorona: Prokletá žena (2019)
Tadá - těch 93 minut totálního klišé mi už nikdo nevrátí. To je ten horor.
Geostorm: Globální nebezpečí (2017)
No jááj! Dvě hvězdy, asi za efekty...:D Nic "američtějšího" jsem dlouho neviděla. *SPOILER* Ale to, že Ameriku zachrání Mexiko mi přijde úsměvně symbolické.
Blade: Trinity (2004)
Dvě hvězdy a to hlavně za Ryana...
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Nechápu, jak mohli Jeníček a Mařenka přežít až do dospělých let, když jejich bojové umění i taktika stojí naprosto za houby... čekala jsem odreagovačku, ale že to bude taková pitomost jsem teda nečekala...
Miluj mě, prosím (2004)
Asi zajímavý nápad, ale zpracování mě nezaujalo.
Josefína Mutzenbacher: Jak to skutečně bylo... díl 1. (1976)
Dvě hvězdy za dokonalý dabing...:D :D :D
Sněhurka a lovec (2012)
Nevím jak originál, ale dabing to pohřbil totálně.
3:15 zemřeš (2005)
3 hvězdy a to jen kvůli Ryanovi...:D
Navždy spolu (2012)
U většiny romantických filmů si člověk říká "Tý jo, já chci taky! Proč se nemůže dít MĚ?!", ne tak u Vow. První romantika, u které se člověk přímo neroztéká, ale naopak si oddechne, že něco takového nezažil. Příjemný odpočinkový filmek.