Recenze (13)
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Kulervoucí zábava, tohle se prostě povedlo, už jenom všechny to mistry vidět během nějakých 100 minut !!!!
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Fantasy ne Fantasy, ten konec to zabil jinak bych dal klidně 4* jak mě to chytlo:(
Ghost Rider 2 (2011)
Cage mám rád opravdu rád, ale tohle nebylo ono vizuál je fajn, ale ten děj !!!
Catch .44 (2011)
Jedna Bruce, protože ho mám rád a jedna za hudbu. Jinak nemám co dodat
Doba ledová 4: Země v pohybu (2012)
Výborná zábava, já se bavil a publikum v kině taky, zbytečně mnoho rodinných patosů. A jak jsem tu už četl Bábi lenochodka fakt super.
Avengers (2012)
Parádní herci, parádní postavy které předvedli, parádní efekty a parádní film- Prostě luxusní souboje a humor který doprovázel tento film. Nemohl jsem odtrhnout oči prostě pro mě lahůdka kterou jsem od toho čekal a ještě mnohem víc
Cesta na tajuplný ostrov 2 (2012)
Já jsem se naprosto bavil. Mělo to spád a byl konec ani jsem si nevšiml Rockovi tato role v celku i slušela.
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Výtečná zábava na pět hvězd tomu něco chybělo, ale duo Cruise a Renner to šlape parádně. " Máš krátký lano" :-D
Underworld: Probuzení (2012)
V celku spokojenost, prokračování s nastavením trendu. Opravdu to rychle uteče a zábavy tam je hodně.
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Prostě paráda u tohohle filmu jsem se málej po*ral smíchem, nejlepší rozebírání zbraně za tři sekundy :-)