Recenze (49)
Grandhotel Budapešť (2014)
Jsem asi jinej,ale mě Grand Hotel Budapešť vůbec nebavil.Přiznávám že jsem ho viděl jen asi 2/3 ale to mi bohatě stačilo.Pár vtipných scének by se našlo a rovněž obsazení je skvělé,ale jako celek mi to přišlo nemastné,neslané.Po všem tom povyku okolo toho jsem čekal mnohem lepší film.
Nelítostný Parker (2013)
Vcelku dobrá Stathamovka kterou zkazil nástup Jennifer na scénu a tím i odlehčení filmu a tak to nakonec nebyla pomsta tak šťavnatá jak mohla být.Příště míň kecat a víc mlátit.
Tučňáci z Madagaskaru (2014)
Tučňáky jsem teda čekal o dost slabší.Dlouho jsem se jim vyhýbal,ale je to fakt sranda.Spousta hlášek a vtipných postaviček dokáže pobavit.Jen škoda docela slabé animace,která v porovnání s nedávno viděnou Velkou šestkou zaostává o několik tříd.
Funny Games USA (2007)
Nějak nevím jak Funny games hodnotit.Ačkoliv je film zpracován dost uvěřitelně a reálně ( i kdyz násilí není ukazováno přímo ),tak mu nemůžu dát víc jak 3 hvězdy,protože snad ještě žádný film mě nedokázal tak neskutečně srát už po prvních pár minutách.Celý film jsem měl chuť těm dvěma blbečkům rozmlátit hlavy golfovou holí.
Pařba všech pařeb: Poslední kocovina (2014)
Proboha co to mělo být?Většina parodií je plus mínus přiblblá,ale většinou se sem tam člověk zasměje.Tohle bylo jenom trapné.Po asi 20 minutách jsem to vypnul.
Hercules (2014)
Moc jsem se tohohle Herkula těšil.Z traileru vypadal skvěle,bohužel scény z traileru tvůrci vyplácali během prvních 10 minut a zbytek filmu se tak nějak vlekl.Kdyby byl celý film o tom jak Herkules plní 12 úkolů tak to mohlo být větší maso.Obsadit Rocka byl dobrý tah,i když vypadal jako Mánička,ale jako by tvůrci nevěděli co si s ním mají ve filmu počít.Nebylo to špatný,ale chvílema docela nuda.
Tom Yum Goong 2 (2013)
Díky bohu to nebyla taková ptákovina jako poslední Onk bak,ale taky nejde o žádný zázrak.Zcela nepochopitelné použití digitálních efektů sráží film dolů.Proboha proč to dělali když mají v týmu hvězdu,která dokáže neuvěřitelný kousky sama.A scéna na kolejích se zvuky jak ze Star Wars?To fakt ne.
Co děláme v temnotách (2014)
Nějak nechápu tak vysoké hodnocení této opravdu ale opravdu trapné komedie.Je několik důvodů proč si to myslím 1.musel jsem na to koukat na dvakrát ( to se mi ještě u komedie nestalo) 2.Vtipné scény spočítáte na prstech jedné ruky a za 3.Víc se pobavíte u jakékoliv "romantické" komedie a to mluví za vše.Jedna hvězda z milosti
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
Sice neprekonali prvni dil,ale podarilo se jim dustojne pokracovani se spoustou povedenych scenek.Hlavnim tahounem je opet Jim Carrey a nebyt jeho na tri hvezdy by to fakt nebylo.
7500 (2014)
Od režiséra Nenávisti čeká člověk něco víc než mysteriozni vcelku nudnou záležitost z letadla.Přitom to z traileru vypadalo dost zajímavě.Skoda