Poslední recenze (61)
Ultramarines: A Warhammer 40,000 Movie (2010)
U mě více než dobré. Po Res.Evilu nejlepší CGI film...hlavně ohledně atmosféry a hororového nádechu. Neznám universum WH, ale rád si nyní přečtu pár knížek.
Predátoři (2010)
U mě za pět, protože takový nářez jsem nečekal. Nejde o to, kolik je tam akce, ale jak je celá akce zakomponovaná do filmu, postavy celkově jsou fajn, není tam krom doktora(tuto roli jsem osobně vůbec nepochopil) slabá role. Ohledně predátorů jsem osobně čekal více zbraní, jinak promyšlenost honu byla moc fajn, adaptivnost těchto postav též:) U mě tedy jednoznačné překvapení, které si zaslouží, aby si na sebe vydělal a byla pokud možno i druhý díl se stejnými autory...protože určitě snímek ještě má co dále říci.
Pustina (2006)
Dávám komentáře ne kvůli příběhu a ději, ale celkově za vyznění postav, za Stýva a hlavně za to, jaká psychologie byla ve filmu obsazena.Zaslouží si to toto hodnocení a i v dalších filmech si zaslouží šanci neokoukaní mladí herci