Recenze (23)
Godzilla Minus One (2023)
Celkem zklamání. Jediné, co drží film nad hladinou jsou speciální efekty a titulní Godzilla. Film kazí nejen scénář, ale ještě více herecké výkony, které jsou napříč ansáblem naprosto hrozné (herci přehrávají a jejich výkony jsou bezbarvé). 5/10
Chudáčci (2023)
Artová, trochu chytřejší verze Barbie, která působila do poslední hodiny dobře, než se přehoupla v nudnou agitku, kterou lze shrnout takto: Všichni chlapi jsou monstra, popř. nechutní a slabí a egostičtí, jde jim jen o to mít kontrolu nad těly žen, proto je třeba je oslabit, zabít/nechat zemřít, aby mohla nastat krásná, harmonická a klidná budoucnost, ve které hrají prim ženy a muži nanejvýš postávají opodál a přikyvují, nebo bečí a pasou se na trávě jako koza.
Mizerové navždy (2020)
Hroznej clusterfuck. Spatnej film s nefukcni dvojkou, bez vtipu, s divnym scenarem a dokonce spatnymi akcnimi scenami. Nepochopim, ze na tohle nekdo dal penize. Rozhodne nedoporucuji.
Pieta (2012)
Nehorázná sračka.
Zvedá se vítr (2013)
Celkem důstojné rozloučení. Viděno v TOHO cinema v Ósace.
Skyfall (2012)
Třetí hvězda za titulkovou sekvenci, která je nejlepší scénou filmu.
7 gwanggu (2011)
Závody motorek, lidi se zapalovači, doktorka, která tajně vykrmuje monstrum a mnoho dalších inteligentních lahůdek - to vše na ropné plošině. Ne, opravdu se nejedná o návrat Petera Jacksona ke svým kořenům, ale o pravděpodobně nejhorší film všech dob. Tahle plejáda nesnesitelně blbých postav a špatných herců v kombinaci s retardovaným scénářem, kopou směšných efektů a patosem v mých očích překonala korejskou sračku s názvem Národní reprezentace. A to už je co říct.
Národní reprezentace (2009)
Patos, trapnost, nacionalismus hraničící s rasismem a naprosta blbost. Takovej shit se jen tak nevidí.
Muž odnikud (2010)
Průměrný korejský thriller, který vyniká pouze svými nadprůměrnými akčními scénamy, kterých však moc není...takže celkem slabota.
Kick-Ass (2010)
Proti bezskrupolozní předloze slabota. Tam, kde komiks reflektuje a kritizuje současnost, tam film obrušuje hrany a zásadně mění vyznění celého filmu.