Recenze (535)
Radůza - půjdu, kam chci (2007) (TV film)
Na výtku většiny kritiků tohoto dokumentu, že je přespříliš hřejivý a pozitivní, odpověděla Olga Špátová následovně: "Já netočím filmy pro kritiky, ale podle své vůle. Není snad nutné být kontroverzní za každou cenu. Mám ráda drama, ale i drama může být hodné a laskavé. Své hrdiny miluju a taky se ráda dojímám..."
Občan Havel (2007)
Pokud člověk odhlédne od osobních sympatií či antipatií k tomuto občanu, musí konstatovat, že jako celek dopadl sestříhaný dokument dost povedeně. Drží to celé dobře pohromadě, některé momenty hodně pobaví, i když žádný asi úplně nepřekvapí. Dialog se Zemanem je jasným vrcholem.
Firewall (2006)
Nuda u které nelze neusnout. Ford už má dobré roky za sebou, nevěřila jsem mu ani počítačového mága, ani vzorného tatíka. N U D A
Bouřlivá svatba (2001)
Opravdu povedený film, s krásně propojenými vtipnými i smutnými okamžiky ze života jedné bláznivé indické rodiny. Žádný Bollywood nečekejte, a to myslím v dobrém. Moc se mi to líbilo, a pokud mohu přirovnávat, tak atmosférou mi to trochu připomínalo Mojí tlustou řeckou svatbu a tragikomikou Muriel se vdává. 90%
Superbad (2007)
Ehm, tak tady nechápu ty oslavné recenze, ale nikomu nadšení neberu. Mě to tedy nijak zvlášť nepobavilo a to nad Clerks II jsem hýkala smíchy, takže žádný puritán nejsem. A velmi mi neseděla trojice hlavních hrdinů. Tenhle film už víckrát nemusím.
Muži na stromech (2006) (seriál)
Příjemné překvapení, seriál mi trochu evokuje starší Zapadákov. Je to takové pohodové pokoukání, nic závažného se neřeší a díly plynou poklidně - že by to dělala ta Aljaška? :-) Zatím dávám lepší 3* .
Requiem za sen (2000)
To byla síla, hnus, běs, kakafonie a nevim co ještě. Ale jedno vím určitě, never more..
Podfu(c)k (2000)
Bezvadná černota, ale Prachy přece jenom nepřeskočí..
Aein (2005)
Tak tady musím jít bohužel s hodnocení mých jinak velmi oblíbených korejských lahůdek níž než obvykle. Nevím proč, ale tady v tomto snímku to na mě nějak nefungovalo, ani chemie mezi Girl a Boy, ani příběh - příliš přitažený za vlasy, ani kamera, ani scénář, ani nic... A nějak si asi člověk připadá nepřístojně, dívaje se na silnou erotiku u těchto filmů.
Klub rváčů (1999)
"Zítra bude nejkrásnější den jeho života...."