Recenze (134)
Sune i Grekland - all Inclusive (2012)
Zatial uplne najhoršia sračka co som videl
Horší už to nebude (2006)
1 hviezdička za Willa Farrella a jedna za napad . inak tento film ma absolutne nezaujal dosť slabe
Na život a na smrt (2013)
take slabe 3+ prva hodina filmu žiadna akcia . potom sa to však celkom slušne rozbehne wahlberga mam rad tak film ma celkom bavil . inak taky priemer
Grandhotel Budapešť (2014)
sračka sračka sračka aka komedia ani raz som sa nezasmial nuda obrovska
38 (2014)
vynikajúco spracované. dangl ma milo prekvapil. pačilo sa mi že to nebola žiadna citová vydieračka avšak na konci som sa už slzám neubranil. Odporučam pozriet každemu fanúšikovi športu.
Pot a krev (2013)
perfektne dobre som sa bavil :) vynikajúca akčná komédia a vyborne soundtracky :)
Dobrý ročník (2006)
bečkový film ktorý si tak dobreho herca ako Russell Crowe ani nezasluži
Nespoutaný Django (2012)
tarantinovka jak vyšita ...davam 5 nie je čo dodat len treba pozret
Než si pro nás přijde (2007)
100% perfektne herecke vykony
Big Lebowski (1998)
coenovske filmy mi akosi nesedia tento som myslel že ma bude bavit ked mam rad bowling ale bohužial nie