Recenze (238)
Ragnarök – Konec světa - Série 3 (2023) (série)
Těžké zklamání.
Venom 2: Carnage přichází (2021)
Potitulková scéna bezkonkurenčně nejlepší z celého filmu!!!!!!!!!
Legendy zítřka - Bishop's Gambit (2021) (epizoda)
Díl celkem o ničem, ale ten cliffhanger na konci!!! Jsem zvědavý!
Živí mrtví: Počátek konce - USS Pennsylvania (2021) (epizoda)
Hodně zajímavá epizoda, jsem rád že jsme viděli konečně něco nového.
Legendy zítřka - Bay of Squids (2021) (epizoda)
Rory po těch letech konečně dostává více prostoru, těším se a jsem zvědavý!
Falcon a Winter Soldier - Celý svět se dívá (2021) (epizoda)
The whole world is watching!
Riverdale - Kapitola 80: Očistec (2021) (epizoda)
Doufám, že to nějak tvůrci neposerou, tohle vypadá hodně zajímavě, jako bych koukal na úplně jinej seriál. Doufám že Toni se dočká konečně pořádného příběhu, její postavu mám rád a mrzí mě, že je taková nevyužitá.
Ledová archa - Příběh dvou lokomotiv (2021) (epizoda)
Sean Bean je neskutečnej.
Lucifer - Anděl ze San Bernardina (2018) (epizoda)
Nespící Lucifer mě fakt bavil.
To (2017)
Konečně adaptace kterou si King doopravdy zasloužil!!!