Recenze (238)
Mr. Bean - Veselé Vánoce, pane Beane (1992) (epizoda)
Jedinej díl Mr. Beana, kterej absolutně zbožňuju.
Čarodějky (1990)
A mě se to strašně líbilo, takovej rodinnej film ;) A ta čarodějnice a ta její maska..Za ní je ta čtvrtá hvězdička ;)
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Když jsem byl menší, celkem rád jsem se na to díval. /50%/
REC 3: Počátek (2012)
Bylo to lepší než první dva díly, ale pořád stejná píčovina. Nebyl by to špatný film, ale tim božstvem, světlem a tadytěmahle sračkama to jenom totálně posrali a stává se z toho neuvěřitelná kravina. Ale konec byl luxusní, takováhle rozstřílečka se nevidí ani v těch nejlepších střílečkách. /10%/
Návrat do Silent Hill 3D (2012)
O hodně slabší než luxusní jednička, bez děje, bez atmosféry. A to jsem se na to docela těšil, ale žeto bude takovýhle kravina, to jsem nečekal. Přidávám hvězdičku za Seana Beana. /50%/
Pekelná výzva (2013) (pořad)
A stejně je to luxusní. Hlavně Pazderková. Hlavně je to normální televizní pořad, na kterej vim, že budu koukat pořád...
Natočto! (1999) (pořad)
Sakra, když mi bylo pět a více, žral jsem to jak něco. Petr Rychlý je fakt borec. /80%/
G. I. Joe (2009)
Neviděl jsem to celým ale myslím si, že 62% je málo. Alespoň těch 75% by si to zasloužilo. Za mě tedy /60%/
Hustej nářez (2009) (pořad)
Všechny tyhle videa jsem už viděl na youtube, ale komentáře těch uvaděčů nejsou vyloženě špatný.
Budování říše (2005) (seriál)
Koukáme na to na dějinách umění a vyloženě tak špatné to neni. Typický dokument, kterých tu bylo už hodně..