Recenze (238)
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Bylo to skvělý, Daniel a Rooney byli výborná volba, ale vždycky budu zastáncem původní švédské trilogie.
The American Mall (2008) (TV film)
Hvězdička za Ninu Dobrev. Jinak je to úplně stejné jako High School Musical.
Superlhář (2007)
Taková průměrná americká komedie na jedno shlédnutí, nic víc. Skvělé cameo Carmen Electry.
Sám doma a bohatý (1994)
Je tam Macaulay, ale pořád je to příšerný.
Sám doma 3 (1997)
Nechápu, jak tohle mohl někdo natočit. Ještě ke všemu s takovými strašnými herci, kteří vůbec neumí hrát.
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
Prakticky nic nového, pořád je to stejné jako jednička, akorát se to odehrává jinde.
Sám doma (1990)
Tohle nikdy nebyla moje srdcovka, Jenom naprosto úžasný film s originálním námětem a skvělým, dnes už zapomenutým Macaulayem Culkinem.
Prostě úžasná (1994)
Jedna z nejlepších romantických komedií. Melanie Griffith je zde úžasná. Dětší herci moc nepřesvědčí, ale o vtip zde není nouze.
Piraňa 3D (2010)
Netušil jsem, že by to mohla být až taková paráda. Poklona Ajovi, který dokázal udělat remake lépe, než originální film.
Paranormal Activity (2007)
Jeden z nejděsivějších hororů, co jsem kdy viděl. Nic víc. Film je prakticky o ničem. Dvě hvězdičky za pořádné lekačky, při kterých jsem byl vylekanej i já a bál jsem se jít spát.