Recenze (238)
Paranormal Activity 4 (2012)
Pro mě jednoznačně prozatimní nejlepší díl série. Sice děsně krátké finále, ale lekačky fungovaly naprosto skvěle. /75%/
Žraločí invaze (2012)
Ten lepší film o žralokovi. Výborná tsunami na začátku a celý film mi přišel jako takový ten lepší hororový film. Moc filmy o žralocích nemusím. Tohle je výjimka. Hvězdička navíc za Phoebe Tonkin, Caribu Heine (už chyběla jenom Claire Holt a měli bysme původní obsazení H20 stačí přidat vodu :D) a Xaviera Samuela. /70%/
Kráska a zvíře (2012) (seriál)
Jedna z těch lepších novinek seriálové sezóny 2012/2013. Akorát to pojetí detektivky se mi nelíbí. Zatím takových /50%/
Alenka v říši divů (2010)
Naprosto úchvatné zpracování Alenky, Tim Burton je prostě mistr. Jediný, kdo mi ve filmu vadil, byla právě Mia Wasikowka, absolutně se mi do role nehodila. Johnny Depp a Helena Bonham Carter, ach, kde ti dva spolu nehrajou? Oni vždycky ty filmy dokážou tak rozzářit. "Prase" a "Utnout hlavy" byly její nejlepší hlášky.
Addamsova rodina 2 (1993)
/50%/
Willy Fog 20.000 mil pod mořem (1995) (TV film)
Všichni známe starého dobrého Willyho Foga. /40%/
Král džungle (1997)
/55%/
Oko (2002)
Nedokoukal jsem to, musel jsem odejít od kamarádky. Podle toho, co jsem viděl /asi první hodinka/, nebylo to úplně špatné, na Hong Kongskou tvorbu. Ale také jsme se s kamarádkami hodně nasmáli. /50%/
Prázdniny pana Beana (2007)
Rozhodně stokrát vtipnější, než seriál. Já se nasmál dost. /65%/
Dannyho parťáci 3 (2007)
/65%/