Recenze (48)
Denní světlo (1996)
Je to béčko jak vyšitý, Sly hraje na hov*o, ale zase tak sem se nenudil.
Dennis - postrach okolí (1993)
Mě to docela pobavilo, takže to podle mě jako komedie svůj účel splnilo, jinak průměr.
Den nezávislosti (1996)
Klasickej americkej biják nacpanej efektama a nekonečnym americkym vlastenectvim. Nic pro mě, takže průměr.
Deník princezny (2001)
Nudný a blbý. Koukal sem na to, jenom protože na to čuměla moje sestra. Tu to ale hrozně bavilo, z toho vyplívá, že pokud si holka mladší 15ti let, je to jasná volba. Jinak se na to vykašli.
Deník Bridget Jonesové (2001)
Romantický komedie mi nevaděj (pokud teda nejsou německý :), neřikám, že je to špatnej film, ale mě to teda nevzalo (až na pár vtipů). Ženský po 30 mě hold nebavěj no.
Dempsey a Makepeaceová (1985) (seriál)
Neni to sice nějaká extra podívaná, ale neni tak hrozný jako krimiseriály natáčený v USA.
Demolition Man (1993)
Naprosto neznámej režisér mě mile překvapil akcí a vtipem nabitym filmem. Musim se přiznat, že sem fandil spíš záporákovi Phoenixovi. Jinak Silvestr mě taky pobavil, např. scénou s automatem na pokuty. Fajnová akční komedie (jedna z těch lepších).
Delta Force (1986)
Béčko jak vystřižený, ale na to, že tam hraje Chuck Norris to ještě docela ujde.
Delfín Flip (1995) (seriál)
Ranec nudnej seriál. Nevydržel sem dokoukat do konce ani jeden díl.
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
První půlka je úplně dokonalá, kdo by nezal hlášky typu "kdo je u tebe hňup ty hňupe?", ale druhá půlka už dost vázne a je zbytečně roztahaná.