Recenze (28)
Čas pomsty (1993)
Nejlepší film Dolpha :-) Ferrari, Lambo, Jimi Šušajn :-D nářez
Temný anděl (1990)
90 léta, zlaté časy :-)
Svůdné zombie (2008)
To je moc i na mě
5 Days of War (2011)
Krutá realita
Pivní bratři (1998)
Když jsem to viděl poprvé, tak jsem se hoooodně nasmál :-)
Veselé Velikonoce (1984)
Nejlepší ! ! !
TOP STAR (2010) (pořad)
Největší odpad v televizi
Muž v ohni (2004)
Hudba - Lisa Gerrard luxusní
Kriminálka Miami (2002) (seriál)
3 hvězdy za Miami
Bitch Slap (2009)
Je to akční film, nebo pornofilm? No určitě je to film s nejvíce zpomalenýma záběráma na prsa. Možná je lepší si pustit lesbické porno :-D a ne tuhle kravinu