Recenze (25)
Tajná invaze - Zmrtvýchvstání (2023) (epizoda)
Hned v první Epizodě v českém dabinku opět nevím, kdo to překládal, kdo dělal korekce, kdo to daboval ale nikdo si nevšiml, že "emajsix" je "MI6" to je fakt děs, kam ten dabing jde a není to poprvé
Sebevražedný oddíl (2021)
v prvních minutách filmu jsem si myslel, že jde o nějaký ujetý sen hlavní postavy, ale ono ne. To co předvádí poslední dobou DC je snad už trestné, páchat takové zlo na divácích. Na tohle jít do kina ? nee děkuji
Matrix Resurrections (2021)
Velká očekávání = velká zklamání. V tomto případě to platí doslova. Cíl tohoto filmu naprosto jasný, vyškrábat z diváků a nostalgie na Matrix co jde a zkusit doplnit kasičky studia. Staří herci jsou pryč a ti co neumřeli točí dodnes...
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Ritchie vezme své kamarády a natočí další blockbuster, který nemá žádný děj, akce stíhá akci, potoky krve tečou zleva zprava a divák nestačí ani postřehnout, že příběh není nikde, postavy jsou jen do počtu. Takže odpad! raději se jděte ven do přírody projít
EXODUS: Bohové a králové (2014)
Nazývat tento film Historický je hloupost, s historií ať ji známe jakkoli toto dílo nemá nic společného. Kdo hledá epický příběh nejznámější bude tímto odpadem zklamán, protože se jedná o drama zasazené do starověkého Egypta. Ve filmu je spoustu nechci říci nepřesností ale "vad", které tak odrazují k dalšímu sledování. Je to velké zklamání. Otázkou je, zda na Ridley Scotta neleze senilita a tvůrčí impotence
9. rota (2005)
Rusko/Finský/Ukrajinský film, který mne mile překvapil až na několik chyb ve filmu (jako např. nemají čím střílet a kolem jsou desítky samopalů a munice, nebo stát v palebném poli kulometného hnízda a přežít = úsměvné). Nicméně jako válečný film dobré.
Nejvyšší nabídka (2013)
Geoffrey Rush je prostě zárukou výborného a hlubokého pocitu ať už se pustí do čehokoli. Pokud někoho upoutala Králova řeč, tak z tohoto filmu bude nadšený.
Hvězda kriminálu (2013)
Velká bída, Jestli tento film byl filmem roku, tak už nevím, kdo to hodnotí. Chyby, nuda, nelogičnost, vězení, kde se vězni procházejí s klíči dozorců. Hloupá kravina
Unaveni sluncem (1994)
Dobře zpracované téma bezstarostnosti na pozadí stalinského řízení, jehož hlavní duet v podání hrdiny sovětského svazu Nikity Michalkova a Olga Menšikova vykresluje tehdejší grotesknost politické situace, kdy bratr udával bratra, otec syna apod. Velmi silné téma v tak hravém filmu. 5*
Zloba - Královna černé magie (2014)
neotřelé zpracování klasické pohádky - zapomeňte na trapné předělávky typu "jeníček a mařenka atd..". Velmi kvalitní a poctivá filmová práce, dobrý výkon všech herců, CGI na výborné úrovni. Doporučuji všem