Recenze (161)
Temné stíny (2012)
Z tohto filmu mám zmiešané pocity, veľmi často je na hranici s úplnou blbosťou. Niektoré scény dokonca pripomínajú lacný fantasy film z produkcie Disney channel. Na druhej strane je tu famózny Johny Depp, ktorý ho ťahá z úplnej podpriemernosti. 5/10.
Námořní vyšetřovací služba (2003) (seriál)
Väčšina časti má naozaj dobrý príbeh s uveriteľnou zápletkou, akurát vyšetrovací tím je nemastný neslaný.
Hostel (2005)
Kritéria kvalitného hororu to síce nespĺňa, ale mňa osobne tento film zaujal a po celý čas bavil.
The Collection (2012)
Akčný piatok na Markíze.
Drahá tchýně (2013) (seriál)
Hrozný scenár, tragické herecké výkony. Hluché, bez jediného vtipného momentu. Neoplatí sa pozerať.
Doba ledová 4: Země v pohybu (2012)
Po jednotke bezkonkurenčne najlepší diel. Celý čas veľmi vtipné, napínavé a zábavné, bez jediného hluchého momentu.
Vánoce na zámku (2011) (TV film)
Milá, nadpriemerná, vianočná komédia. Akurát mi dosť vadí škeriaca sa Katie McGrath v hlavnej úlohe.
Bláznivá vánoční dovolená bratrance Edieho (2003) (TV film)
Bláznivá vianočná oddychovka. Humor v tomto filme nemusí byť každému po chuti, preto asi to nízke hodnotenie. Mňa osobne však film bavil a ak sa na neho pozerám s nadhľadom, len ako na čistú oddychovku tak si tie 3 hviezdičky zaslúži. Splnil účel, pobavil.
Perverzáci (2011)
Little deaths chce pôsobiť ak horor pre okrajové publikum ale v skutočnosti nedisponuje ničím, čo by sme nevideli v priemernom thrillery ale svojou tematikou určite zaujme.
Santa je úchyl! (2003)
Billy Bob Thornton v tomto filme podal svoj životný výkon. Nečakajte vianočnú rodinnú komédiu. Bad Santa je plný drsného humoru, ktorý ale prináša časté záchvaty smiechu a spolu s dobrým scenárom, ktorý ani na chvíľu nenudí, sa tento film radí medzi najlepšie americké komédie.