Recenze (920)
Cobra Kai (2018) (seriál)
Danielsan není akční hrdina, neumí a ani se nesnaží předstírat, že ovládá karate (o to víc je znát, když zaskakuje doublér), ale o to vůbec nejde, seriál se veze na vlně kultu a jde mu to moc dobře. UPDATE. 1. série je hodně fajn, 2. série už trochu polevuje, ale pořád dobrý, 3. je masakrální nostalgická pecka
Gong shou dao (2017)
Pracháč Jack Ma v podstatě splnil můj sen, a to pomocí Taichi dát do latě současný největší filmový hvězdy bojových umění. Teda alespoň ty asijský, ještě by to chtělo zakleknout na Chucka a van Damma. Jinak, chápu ho, ale výsledek je fakt chujovina. P.S. No a třetí díl by pak byl fight s vyrenderovaným Brucem Lee :-)
John Wick 2 (2017)
Wickovo-Reeveso honění ega, jak je Johny nejdrsnější z nejdrsnějších mu nežeru. Chuck Norris je jenom jeden!
Liga spravedlnosti (2017)
Mazec, hvězdné obsazení na place i na režisérské židli, a tak mizerný film. Horší triky jsem už dlouho neviděl.
Logan: Wolverine (2017)
Což o to, není to špatné, ale nějak jsem se nedočkal ROZJEZDU. 3,5*
Spider-Man: Homecoming (2017)
Je to taková vydařená přípravka pro větší spajďácký kousky.
Star Trek: Discovery (2017) (seriál)
Tady má někdo hodně rád Star Trek. Na ničem se nešetří, krásně vypiplané. Update: První řada bomba, pak už to jde prudce z kopce. Update2: Čtvrtá řada je "odpad", asi to nejhorší z trek universa.
Thor: Ragnarok (2017)
Thor na fetu.
Wonder Woman (2017)
Po dlouhé době akční tetelení ;-)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Affleck je takovej milej, hodnej klučina, na temného a uzavřeného Batmana se nehodí. Navíc duel vůbec nemá šťávu.