Oblíbené seriály (10)
Vikingové (2013)
První tři díly byly opravdu velice povedené. Ale ten čtvrtý, no to už je jiná věc, ten je totiž naprosto luxusní!!! Nejvíce jsem si asi oblíbil postavu Flokiho, který je totální, ale totální magor :D... Pokud to půjde takto dál, tak to bude jedině dobře. Takže první série za mnou a jen lituji, že nemá více dílů. Mé hodnocení zůstává i nadále neměnné.
Pán času (2005)
Archer (2009)
Naprosto perfektní seriál, jehož pointu nelze normálními slovy vyjádřit. Tento seriál je ideální na odreagování a pobavení. Je to slušná kravina, ale velice vydařená, která pobaví nejednoho diváka.
Červený trpaslík (1988)
Seriál patří mezi ty, které můžete shlédnout několikrát a přesto vás neomrzí. Skvěle ztvárněný příběh opravdu nemá chybu a vždy když se na něj koukám, tak se popapadám smíchy za břicho.