Recenze (6)
Mandolína kapitána Corelliho (2001)
Jelikož jsem nejdříve četl knihu, tak film mi přišel jako jedno velké americké klišé. Velké zklamání.
Blade Runner 2049 (2017)
Pseudointelektuální recenze na celou obrazovku ani nečtu. Sorry jako. Proto abych si zkazil den si stačí pustit TV nova nebo předběžné průzkumy volebních preferencí SPD. Pro mĕ byl Blade Runner obrovským pozitivním překvapením. Dokonalý audio vizuální orgasmus! Vtahující cyberpunková atmosféra s dobrým příběhem a dlouhými záběry, které jsem si náležitě vychutnával.
Nedotknutelní (2011)
Za posledních pár let určitě nejlepší komedie co jsem viděl. Dlouho jsem se tak nesmál. Přitom se jedná o milý inteligentní humor.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Z tohoto dílu jsem byl vysloveně zklamaný. Jediný důvod podívat se na tento díl, je prvních a posledních 15 minut. Zbytek je pouhá zbytečná výplň, která má za cíl pouze vytáhnout z diváků peníze navíc. Akční scéna se sudy na divoké řece je trapná, nereálná a opravdu zbytečná. Na druhou stranu závěrečný souboj se Šmakem je opravdu povedený a vizuálně vyšperkovaný.
Gravitace (2013)
První reálný 3D film, na který se dalo koukat a kde 3D technologie měla nějaký smysl.
2012 (2009)
Dlouhu jsem neviděl větší pitomost. Chtěl jsem se podívat alespoň na efekty, které vůbec nejsou špatné, ale trvají všeho všudy 30 minut. Na tuhle stopáž bych film zkrátil a byl by to velice úspěšný krátký film. Jinak to je je trapárna největšího kalibru.