Poslední recenze (10)
Samotář v Seattlu (1993)
Velmi příjemná romanťárna. Ale tak, jako si u filmů podobného žánru občas říkám, že by se to teoreticky stát mohlo, tak tady mě to teda ani nenapadlo. Až na tuhle věc, která mi trochu kazila celý dojem, to byl krásný zážitek. Nejvýrazněji na mě asi zapůsobila hudební stránka, která je opravdu bezkonkurenční! 4*
Rozpolcený (2016)
Uznávám, možná to je tím, že jsem hororovými filmy téměř neposkvrněn (a to si hodlám zachovat), ale Split byl pro mne přímo dech beroucím zážitkem. Atmosféra byla neskutečná, hlavně asi díky hudbě, a samozřejmě skvělým hereckým výkonům. Od McAvoye jsem je čekal, ale Anya Taylor-Joy (kterou jsem doteď neznal) také ukázala, že hrát opravdu umí. Krásná práce. 5*
Memento (2000)
No tak tohle bylo tedy něco. Celý film byla naprosto strhující podívaná, od které jsem nemohl odtrhnout oči v marné snaze pochopit "what the f*** is going on here". A kdybych si hned po shlédnutí filmu nevygooglil vysvětlení (které bylo asi tak na další půl hodinu), asi bych to nepochopil (a kdo ví, jestli jsem to pochopil správně). Asi nebylo úplně ideální, koukat na to mezi 3 a 5 hodinou ranní. Nicméně naprosto zasloužených 5*