Recenze (555)
Animatrix (2003)
Last flight Osiris (***) , second Reanissance (obě za 5*) , Kid story (***) , Program (*****) , world Record (*****) , Beyond (*****) , Detective story(*****) , Matriculated(**).
Noc oživlých mrtvol (1968)
Romerova zombie klasika která nahodila vzor podle kterého jede většina pozdějších zombí filmů. Revoluční, působivé za 5*.
Vlk samotář a mládě: Námezdný zabiják (1972)
Skvělý film o zabijákovy Itto Ogami toužící po pomstě . Nápaditá podívaná kde nechybí emoce a spoustu krve.
Smrtelné zlo 2 (1987)
Viděno poprvé na staré porevoluční kazetě v deseti letech a musím řici že to byl pro mne skutečně skvělý zážitek. Tento film odstartoval mou zálibu v hororech. Děkuji pane Raimi.
Vampire Hunter D (2000)
Blade je oproti dhampírovy D trapák a může se jít vycpat. Vampaia hantâ patří mezi nejlepší anime jaké jsem měl zatím možnost vidět. Příběh není sice nijak objevný a vyskytují se tu klasická klišé upířin ale jsou tu skvělý a sympatičtí hrdinové a velmi pěkná vizuální stránka která podtrhuje kvalitní režii a slušné budování napětí. Filmy o upírech mám rád a tento se může hrdě zařadit mezi mé favority.
Grindhouse: Werewolf Women of the S.S. (2007)
Pěkná pocta Ilse a ten Cage panečku:)
Noční můra v Elm Street (1984)
Hororová klasika od Wese Cravena která pobaví i po letech. Originální námět, cool zabiják, dobře provedené vraždy (především ta s Deppem na postely) a působivá atmosféra.
Excalibur (1981)
Po Barbarovy Conanovy můj nejoblíbenější fantasy film. Artušovská legenda převyprávěna s citem a láskou. Scéna kdy Artuš jede se svými rytíři do poslední bitvy je díky hudbě jeden z nejpůsobivějších momentů kinematografie.
Lesní duch (1981)
Prví Evil Dead a určitě vrchol celé trilogie o Ashovy prodavači. Raimi má skvělé nápady, napětí a strach se prožírají celým filmem a gore efekty jsou na slušné úrovni. Na to za jak malý peníz to bylo natočeno tak výsledek je skvělý.
Maniac Cop (1988)
Průměrný horor o vraždícím nemrtvým fízlovy. Stojí za shlédnutí kvůli Campbellovy.