Recenze (124)
Čistá duše (2001)
Skvělý scénář, výborná hudba a ještě lepší Russell Crowe. Velmi povedený film, který nejednoho diváka musí chytnout za srdce.
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Dle mého názoru parádní sci-fi akční seriál, který vám může přijít po shlédnutí 6 epizod stále na jedno brdo, ale pokud vydržíte ještě jednu nebo 2 epizody navíc, tak vás znovu chytne jako na začátku.
23 (2007)
Jim Carray je jedem z mých neoblíbenějších komiků vůbec. Umí zahrát i jiný žárn, ale tenhle film na něj podle mě moc nesedl. Vůbec jsem zase čekal o mnoho víc od filmu, ať by tam hrál kdokoliv, ale moc jsem se nedočkal. Přesto to bylo zajímavě zpracované a 3 hvězdy si zaslouží...
Ztraceni (2004) (seriál)
J.J. Abrams je třída. O tom není pochyb. Seriál byl postavený na, dejme tomu, okoukaném námětu, ale začal se od prvních dílů rozvýjet v něco úžesně tajemného, lákavého a zajímavého. Bohužel s postupem času bylo tajemna a hádanek čím dál více, autoři místo toho aby hádanky řešili, servírovali nám divákům další a další, čímž pro mě seriál postupně ztrácel na sledovanosti. Jenže stejně jakmile juknu na jeden díl, mám šílené nutkání kouknout na další, ač vim, že to uspokojení pořád nepřijde.