Recenze (27)
Good bye, Lenin! (2003)
Rozhodně nečekejte komedii, u které se budete svíjet smíchy. Jde spíš o úsměvný film s notnou dávkou melancholie, ale pár hlášek taky stojí za zapamatování: "Takže Coca-Cola je socialistický nápoj?"
Pomsta (2011) (seriál)
Četla jsem hodně nadšených komentářů k tomuto počinu a vážně mě zajímalo, jak se sladká Emily, kterou jsem takhle měla zaškatulkovanou z Everwoodu, vypořádá s rolí pomstychtivé dívky z vyšší třídy. A zvládla to s naprostým přehledem. Finále bylo strhující a už se těším až Emily/Amanda nakope Graysonovým zadek. A Madelaine Stowe je ve své roli "Queen Victoria" přímo božská, musí být v druhé sérii, bez ní to snad ani nejde!
Sex ve městě (2008)
První půlka filmu mi přišla přeslazená a moc tlačili na pilu. Vlastně se prakticky v celém filmu vytratil ten vtip a nadhled, který mám na seriálu tak ráda. Vážně se bojím pustit druhý díl. Mimochodem, Božského bych nejspíš nakopala do zadele, za to co Carrie udělal...
Sex ve městě (1998) (seriál)
Čím jsem starší, tím více Sexu ve městě přicházím na chuť. Rozmanitá čtyřka hrdinek mě zaručeně pobaví, hlavně tedy Samantha. Některé její výroky by se měly tesat do kamene :)
Hvězdná brána (1997) (seriál)
"Indeed"...ani nevím, co jiného napsat. Pro mě je to téměř srdcová záležitost. R.D. Anderson je v roli O´Neilla geniální a bez něj to později ztratilo své kouzlo.
Castle na zabití (2009) (seriál)
Prvně jsem to měla za trapnou vykrádačku Bones. Kriminálka, nesourodá ústřední dvojice, mezi kterou doslova lítají jiskry. Nakonec se z toho vyklubalo velké překvapení, kterému velí hláškující a charismatický Nathan Fillion. A nesmím taky zapomenout na Ryana a Espozita, kteří by měli dostat občas víc prostoru.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Výborný sitcom. Fenomenální Jim Parsons. Kdo by nemiloval tuhle partu geeků?
Upíří deníky (2009) (seriál)
Tak strašně dlouho mě kamarádka přemlouvala, ať se na ty Deníky konečně podívám, až jsem podlehla. A tak vznikla jedna z mých dalších seriálových závislostí. Tahounem seriálu je jednoznačně Ian Somerhalder, na kterém jistě rádo spočine nejedno dívčí oko. Navíc dodává seriálu dávku humoru, kterou rozhodně potřebuje. To, že teenagery zase hrají téměř třicátníci, snad ani komentovat nebudu.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Moje první myšlenka, když jsem Misfits poprvé viděla: Co to sakra je?! Bylo mi jasné, že jde o úplně jiný seriál, než na jaké jsem byla dosud zvyklá. Tvůrci se s ničím nepářou. Robert Sheehan byl v roli Nathana fenomenální a já pořád tajně doufám, že se tam vrátí. Jsem zvědavá na 4. řadu. Bez původního obsazení (prakticky) to už asi nebude ono. "I´m f*cking rocket scientist! "
Přátelé (1994) (seriál)
Tohle je pro mě naprostý top. Těžko najdu nějaký jiný seriál, který překoná Přátelé. Ani nespočítám kolikrát jsem je viděla, znám je nazpaměť a stejně mě pořád baví. Pořád se směji vtipům, které jsem stokrát slyšela. Nikdy mě neomrzí a zaručeně zvednou náladu.