Oblíbené filmy (10)
Návrat do budoucnosti (1985)
Ztraceno v překladu (2003)
Po spoustě let jsem se na to podíval znovu, a musím říct, že je to jeden z nejlepších filmů, co jsem kdy viděl. Mezi Billem a Scarlett to dokonale funguje a atmosféra celého filmu je prostě skvělá. Strašně pocitově hezký film, a Sofiin životní počin.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
S tím hodnocením to tady nemá cenu řešit. Efektní, megalomanské, herci, režie, scénář, výprava..... všechno by mělo být příkladem v učebnicích. 11 Oscarů podle mě mluví za vše.
Lagaan - tenkrát v Indii (2001)
Naprosto špičkový film. Délka vůbec není na škodu, spíš naopak. Jednou z nejlepších věcí ve filmu jsou uplně suprové písně a dokonalá choreografie. Podle mě je to rozhodně jeden z nejlepších neamerických filmů za posledních deset let.
Princ Egyptský (1998)
Scéna s hořícím keřem patří mezi mé neoblíbenější filmové scény vůbec.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Kontakt (1997)
Jeden z mála filmů, u kterého se snažím aby mi nikdy v televizi neunikl.
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Výborný film ve všech směrech. Scénář, režie, herecké výkony a to všechno podmazáno dokonalou hudbou Johna Briona. 100%
Pláž (2000)
Nějak nevím proč, ale tento film mám strašně rád. Psycho DiCaprio je parádní.