Recenze (19)
Dust of War (2013)
neni to žádnej zázrak, ale ta slečna... takže 4 xD
Láska nebeská (2003)
Možná až moc velkej happy end, ale jinak kvalitka
Zakletý v čase (2009)
Na to se nedá vůbec koukat xD
Cesta do středu Země (1999) (TV film)
Je to sice celkem zvláštní... né-li až špatný, ale má to takový svůj fatkor X :D
I Love You Phillip Morris (2009)
Kdyby to nebylo tak, zateplené... dalo by se spekulovat i o vyšším hodnocením...
Zakázané uvolnění (2014)
Jeden velkej omyl
Víla Zuběnka (2010)
Dwayne docela zabil xD
Pompeje (2014)
Protože všichni shořeli jsem spokojen... 3 hvězdy
Pár nenormálních aktivit (2013)
Neuvěřitelně blbá parodie... ale člověk se pobaví...
Arrow (2012) (seriál)
Shit!