Recenze (59)
Yeongeo wanjeonjeongbok (2003)
Nemůžu se vynasmát tomu přehnanému důrazu na poangličťovánní v jihokorejské produkci a tohle je extrém :))
Tři sezóny (1999)
Trochu zklamání, film se mi zdál minimálně tříhodinový a místy předvídatelný.
Dovolená s Andělem (1952)
Ta propaganda je tu tak zjevná až je spíš k smíchu. Vedoucí zájezdu ve mě místy vzbuzuje záchvaty smíchu:)
Den trifidů (2009) (TV film)
První část ušla, druhá byla horší, ale alespoň mě to přimělo přečíst knihu s tím, že to přece musí být mnohem zajímavější než ten děs. Což je docela plus - za to ta třetí hvězdička:) A to věčné problikávání vzpomínek hlavní postavy mě nehorázně otravovalo, chvílemi jsem měla pocit, že snad začnou převažovat nad samotným dějem .Příště prosím méně těch šílených flashbacků... Velmi mě pobavil Eddie Izzard, v okamžiku kdy sundal kšiltovku mi bylo jasné, že to bude ten největší padouch a taky byl. A ten jeho obleček, který si vybral - typické, ale sedí mu to:)
Vrtěti ženou (2011)
Vtipné, dobře zahrané, prostě výborný film až na tu předvídatelnost co se romantické linky děje týče.
Eva tropí hlouposti (1939)
SKvělý úlet.
Dům u jezera (2006)
Snaha dohnat čas, romatika v podobě dopisů, dva lidé, kteří se milují,ale nemohou se setkat, to je přesně to, co občas potřebuji a jsem ráda, že vím kde to mám hledat.
Jarmark marnosti (2004)
Užasná metafora společnosti coby jarmarku marnosti. Doporučuji i knižní předlohu, nevím jestli film dostatečně postihl důmysl a záměr autora, ale i tak je to skvělý snímek. Reese zazářila. Zezačátku děj a jeho vyznění nebezpečně připomínají pohádku o popelce, ale naštěstí se ukazuje že ubohá Becky je pěkná mrcha ( i když k té postavě byli režisér a scénárista pořád ještě shovívaví, jako ostatně k většině postav). Více se mi zamlouvá alternativní závěr uvedený v bonusech, přesto ten zvolený více odpovídá Beckyině chrakteru. Na můj vkus je ve filmu příliš mnoho indických prvků- přecejen se jednalo o Anglii kkde působily poněkud rušivě, ale barevnost zase krásně korespondovala s živostí děje. Prostě skvělá podívaná.
Amélie z Montmartru (2001)
Role pro Adrey jako dělaná. Film diváka přenese do jiného kouzelnějšího světa. A ta hudba!:) Vive la France!
Billy Elliot (2000)
Jak daleko může zajít rodičovská láska není nic nového coby námět, nicméně i tak zde funguje skvěle. Vždy se znovu ráda podívám.