Oblíbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Dexter (2006)
Perníkový táta (2008)
Daredevil (2015)
Jessica Jones (2015)
Lovci duchů (2005)
Hannibal (2013)
Gotham (2014)
Flash (2014)
Griffinovi (1999)
Tento seriál ma vie rozosmiať aj keď mám zlú náladu, preto je môj najobľúbenejší. Má zabavné postavy a situácie. 100%