Recenze (297)
Strom života (2011)
O5, dobry herci jeste nedelaji dobry film, navic Malick je kopyto, jak uz nekolikrate predvedl. Tudle slataninu clovek nepobere ani na tripu. Cela historie vsehomira za dve hodiny+dinosauri a rodinny problemy, vse protrepat, nemichat a vysrat se do toho a mame tu stromecek zivota, tak to opravdu ne e
Transformers (2007)
Bracha Jorge Lorenza se tam chova jak kreten.
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Skoda tech moralistickejch kecu. Ikdyz i bez nich je to odflaknuty az hruza.
Komisař Rex (1994) (seriál)
Odporny plemeno.
Tokugawa onna keibacuši (1968)
Jo uz jen pocatecni titulky jsou zabavny. Useknuta hlava rozctvrcena upalena roztrzena voli atd. Zabavny a ke konci to ma solidni grady. 20 minut jen rev a rev zen, co dostavaj co proto. Chvilema je videt jak je to hrany, nicmene pekny...
Nic nás nerozdělí (2012)
Po chvili zacalo nudit. Skoda, ze tam nebylo par zombii ale Dead Island
Ježíš je normální! (2008)
Buh je pekny svinsto, ne borec. Po shlednuti tohoto dokumentu to kazdemu dotece. Hlavne, jak to rvou do deti, bez moznosti volby, to je solidni prasarna... Prej " Ona mu fyzicky dorostla ruka " WTF?
Zavraždění Johna Lennona (2007)
Byl to debil a fetak a tak je k tomu nutno i pristupovat
Kočka na rozpálené plechové střeše (1958)
Normalne na bliti, jestli se todle v nekterych rodinach praktikovalo tak potes. Smrtelny konverzacni drama celkem snad jen ve trech ctyrech pokojich. Sila!
Město bohů (2002)
Bez hodnoceni. Ve ctvrt jsem musel vypnout, na opice muzu jit do zoo, ne si je poustet ve filmu. Hnus :o(