Recenze (32)
Superman (1993) (seriál)
Nojo superman mého dětství a dospívání a proto je nejlepší?
Tanec s vlky (1990)
Úchvatné
Návrat do budoucnosti (1991) (seriál)
To si dělaj p...l ne
Návrat do budoucnosti III (1990)
Nejlepší trilogie všech dob!Tvůrci věděli co dělají.
Psycho (1998)
Nemám s tim problém.Hodně nad původní film:-).Ale ani jedno není horor,natož aby to desilo:-D
Psycho (1960)
Fakt to není horor, ani náhodou. Nuda,nuda a zase nuda.
Lidská stonožka 2 (2011)
Těhotné ženy a pak to mimino už je moc!
Jak se krotí krokodýli (2006)
Zbytečný film o ničem,který se tváří jako zábavný ale je to jen o nude,trapnosti a křeči. 1 hvězda jen za Báru Štěpánovou.
Události (1993) (pořad)
Je tam jen politika a nuda,toť vše.
Netvor (1985)
Z nostalgie z dětství:)