Oblíbené seriály (9)
Chuck (2007)
Seriál do kterého jsem se zamiloval hned od prvního dílu. Menší zádrhel jsou špionské mise, které jsou po čase poněkud stereotypní, ale rodinné a "BuyMore" záležitosti to s přehledem zamaskují. Nejoblíbenější postava: Sarah Walker
Hra o trůny (2011)
Červený trpaslík (1988)
Dr. House (2004)
Stranger Things (2016)
Sherlock (2010)
Útěk z vězení (2005)
Perníkový táta (2008)
Battlestar Galactica (2004)
Tento seriál má opravdu perfektní příběh, který vás nutí se dívat na další a další díl. Nepostrádá super atmosféru ani akci. Doporučuji ale shlédnout v originálním znění!