Oblíbené seriály (10)
Měsíční svit (1985)
Simpsonovi (1989)
Tohle sleduju už opravdu hodně let,komentovat jsem to ani nechtěl,jen,že mne dostal zákaz Homera Simpsona v Německu....za Fukušimu!jako by za to Homie moh.....asi fakt někomu muselo řádně bzučet v hlavě....bzzzzzzz
Městečko Twin Peaks (1990)
Doktor v domě (1969)
Hříšní lidé města pražského (1968)
Fullmetal Panic! (2002)
Kaname,odmalička nadaná vlastností několika desítek....Sagara,odmalička žijící se zbraní v ruce.....Thuata de Danaan....Mithril.....gigantičtí mechové,ovládaní pomocí Ldriveru.....láska.škola.blázniviny.úlety.šílenosti.hazardní kousky.whoaaaaaaaaa....za pět hvězd!
Alternatywy 4 (1983)
Skvělý polský seriál 80.let....jen snad doplním Jiráska-Balcerek nebyl správce,byl to nájemník opilec,správce byl Aniol-Anděl:-)a hrál ho vynikající Roman Wilhelmi,mimo jiné představitel velitele tanku Olgierda z prvních dílů Čtyři z tanku a pes...v tomto seriálu hraje komunistického papaláše/a to skvěle-bavil jsem se/ i Janusz Gajos,známý jako Janek Kos rovněž ze Čtyř z tanku:-)
Akta X (1993)
Život mi ukázal,že Mulder má pravdu!!!:-)a ke konci bylo vidět,že i Scullyová s ním v mnohém souhlasí a fandí mu:-)