Recenze (588)
Waar (2013)
Bylo to trochu nudné, jediná akce byla na začátku, a pak jen chvilku na konci, dal bych jí tam určitě víc. Film sleduje více osudů lidí, a u toho politika mě to nudilo. Byl to spíš takový dokument. Film jsem si vlastně pustil jen proto, abych poznal a viděl něco z Pákistánu. A nelituju.
12 opic (2015) (seriál)
Seriál je strašně napínavý, už i od pilotu. Jak jsem si četl komentáře, tak ten, kdo viděl a líbil se mu film, tak tohle mu moc neleze (nebo to je taky tím, že se neumí sžít s novou dobou, připadá jím teď film, jako film, a je pro ně jen originální to, co vzniklo před mnoha lety), já jsem film neviděl a je to pro mě skvělý seriál. Když si chcete pustit něco napínavého, nového a ne zastaralého, tak do toho určitě jděte.
The Road (2011)
No, bylo to takové nijaké, ale hodně mě zaujaly krásné barvičky, film byl pěkně natočený. Průměr. Strašidelnost 1/4 Brutalita 1/4
Vyšetřování nočních můr (2006)
Asi nejlepší japonský horor, jaký jsem viděl. Strašidelnost 1/4 Brutalita 1/4
Noc s nabroušenou břitvou (2003)
První hodina skvělá, napínavá, ale ta závěrečná pointa, která je snad v polovině hororů, kterou jsem viděl, to posrala. Nechápu, že nedokážou vymyslet něco jiného. Kdyby tam tu dementní pointu nedávali, udělali by lépe. Strašidelnost 0/4 Brutalita 3/4
Panenka z pekla (2014) (TV film)
Z traileru jsem si myslel, že se víc bude řešit tajemno okolo panenky, odkud pochází, kde se poprvé objevila, ale bohužel nic. Taky triky byly ubohé a byla to veliká nuda s ubohým scenářem. Stačilo vidět jen trailer. Ale nejvíce chci zkritizovat herecké výkony "postav". Hlavně ta hlavní hrdinka, nedivím se, proč se s ní ten manžel rozešel. Vždyť byla hnusnější než ta panenka!!! Fuj! Takový hnusný ksicht, vůbec ho na veřejnosti nemá ukazovat. A to ještě leze do filmů, aby ji všichni viděli :O Zbytečné, neoriginální a nenabídne nic nového, ale na to už jsem zvyklý. Byla to děsná nuda.Strašidelnost 0/4 Brutalita 0/4
Prvních 100 (2014) (seriál)
Ohromně napínavé, svěží, akční, kruté a především, to tak láká na další díly, vůbec se na nic nesoustředím, dokud ho neuvidím :D Nic jiného, co jsem kdy viděl, nikdy tak nelákalo ;)Taky mě překvapilo, jak je to realistické, co všechno stovka udělá, jen proto aby přežila. Nechají třeba zabíjet nevinné, jen pro přežití. Prostě bomba!
Ostrov smrti (2009) (seriál)
První dva rozjezdové díly nudily, málo vražd (tak to u slasherů bývá), ale pak se to rozehraje, potavy, které sledujeme od pilotu začnou umírat a o to je to smutnější, když je známe už od prvního dílu, takže si myslím, že slasher jako seriál je skvělý nápad. Taky mě překvapila hromada zajímavých zvratů. Jen finální díl mohl být lepší. Strašidelnost 0/4 Brutalita 3/4
Pošli to dál (2000)
No to bylo tak dojemné, že se mi z toho chtělo zvracet.
Ghoul (2015)
První český film, který jsem dodíval se zájmem do konce. Na Ghoulovi se mi lìbila armosféra, prostředí (špinavá Ukraina), kombinace kanibalizmu a duchařiny a povedené, i když předvídatelné lekačky. Taky byl strašidelný, ale to se mi možná zdálo, protože v kině byla tma a bylo to nahlas. Kdybych to viděl doma, tak to by bylo asi jinak. Ale bylo mi líto, že kvůli scenáře nebylo napětí. Hlavní hrdinové nedostali žádnou šanci, jak můžou porazit svého nepřítele, takže jsme jen čekali, až umřou. Ale film tím zase získal zajímavou atmosféru. Zajmavý film. Strašidelnost 3/4 Brutalita 2/4