Recenze (29)
Holky na tahu (2012)
Nemůžu si pomoct, ale to je tak blbé, až je to dobré :D Sice jen průměrně, ale na zabití času akorát. Konečně jsem viděla Marsdena jako ne vyloženě sladkého klučíka a podobně Dunst se naskytla možnost se do role více opřít :)
Doktorka z Dixie (2011) (seriál)
V originálním znění je seriál ještě ujetější, než se zdá...Ale takovým správným, jižanským, čerstvým, optimistickým (a pitomým) způsobem. Dokonalé odreagování, pokud si nějak zvlášť nepotrpíte na hluboké dojmy a zároveň vám nevadí postavy, jimž byste často nejradši jednu natáhli ;-) ...ale to sem zkrátka patří.
Falešní poldové (2014)
Ale vážně jsem se zasmála. Stačí se jednou za čas odpoutat od všech svazujících norem a forem kvalitních filmů...
Pomsta (2011) (seriál)
Slabší 4*, s přibývajícími sériemi bych však své hodnocení postupně snižovala.
Rozsudek smrti (2007)
Nezkušený taťka proti 'ostříleným gangsterům' aneb co dokáže zlost. Musím ale uznat, že na mě zapůsobil. Takový trochu jiný akčňák, velmi slušné drama. Navíc příjemný soundtrack.
Italský klíč (2011)
Je pravda, že děj byl teda nijak zvlášť vyvedený, taková polopohádka. Ale vizuálně si nedostatky celkem vylepšili :)
Můj otec je šílenec (2012)
Za to, že mě vážně rozesmáli.
Láska a jiné trable (2012)
Něco jiného, něco opravdu zajímavého, ale přitom nic složitého :)
Smrt panen (1999)
Má reakce těsně po zhlédnutí by se dala shrnout jako ,,Cože?". Tohle je snímek, který mi dnes nedá spát. Opravdu zvláštní, opravdu vydařený.
Ztraceno v překladu (2003)
Nějak nadšená jsem nebyla, chvílemi jsem dokonce zvažovala přepnutí až na posledních pár minut. A že jsem nakonec dala 4*? No, dala. Přece jen v tomhle snímku nejde jen o zabavení diváka, jde o to přimět jej zamyslet se, vychutnat si jakýsi klid. Konec tomu dodal jakýsi šmrnc, kdy musíme zapojit rozum i city dohromady a tak nějak si vydedukovat téměř "vlastní závěr".