Recenze (41)
Hory mají oči (2006)
Brutální sadomaso softcore. Použití "instatního scénáře" kdy byla jako příchuť zvolena rodina už v dnešní bodě béčkových hororů zaujme pouze věkovou skupinu 12 mínus. So bad...
Plán útěku (2013)
Tak nějak jsem čekal, že film bude o likvidaci všeho živého a hláškách typu "I will be back", "střílíš jako Rambo" (Expendables). Byl jsem překvapen, když se tu nic podobného neobjevilo. Co se týče příběhu tak určitě je zde špetka nového nápadu, ale jinak se jedná o klasickou "útěkovku".
Klub poslední naděje (2013)
Film je taková Philadelphia na vulgární způsob, souboj Davida a Goliáše, kde David nakonec prohraje. Příběh člověka, který na sklonku svého života obětuje vše co může, aby pomohl ostaním. Smekám před výkonem Mattewa McConaugheyeho. Roli obětoval všechno a bylo to dost patrné.
12 let v řetězech (2013)
Velkolepé drama, které má neokoukaný a silný příběh plný nových neokoukaných tváří. Něco podobného tu bylo již před rokem v podání Djanga, ale Django je o úplně něčem jiném přitom stejném. Z většiny adeptů na Oscara co jsem měl možnost vidět můj největší favorit. Klobouk dolu před "rádoby" Stevem McQueenem.
Vlk z Wall Street (2013)
Nevím proč, ale film mi svým příběhem připomíná film Kokain. Začátek kdy princ chuďas příde na burzu s prázdnýma kapsama a člověk, který je úspěšný mu vnukne určitý nápad. Vše funguje, ale nestačí to. Začíná se jet ve velkým, šampaňské teče proudem a peníze lítají vzduchem. Závěr nekončí jak jinak než za katrem. Film je, jak už je na poměry Lea DiCapria pompézní, plný pozlátek, peněz a "NEomezené svobody". Rozhodně jeden z adeptů na Oscara.
Špinavý trik (2013)
Musím částečně souhlasit s komenten pode mnou. Obsazení je výborné, příběh se scénářem taky nepatří k těm ohranějším, ale celý film jsem se tak nějak nudil. Bylo to zbytečně dlouhé, ale na druhou stranu mě také některé scény pobavili.
Kameňák 4 (2013)
Scénář ušitý horkou jehlou někde z best of klepů z hospod, herecké obsazení vybrané z "úspěšných" českých producentů (Jirka Pomeje) nebo tuctových "nováckých" a "primáckých" céčkových seriálů. Úroveň filmu je ještě horší než nízká. Doufám, že tuhle laťku nikdo z českých filmů v nedohledné době nepodleze.
Hříšné noci (1997)
Filmu o filmu Porno 70. let aneb 2 tváře světa pornofilmu...na jedné straně každodenní pařby a na straně druhé deprese a zoufalé počínání "vyčuchlích pornohřebců". Film je zábavný, herci jsou nadržení. Ideální kombinace pro úspěšný filmový počin.
Big Lebowski (1998)
Dudčetstvo neboli ďuďák je prototip člověka s lachtaní nemocí (nemoc zakrnělých rukou=nefakčenko) a neuvěřitelnou neschopností, ale zároveň s velkým smyslem pro humor a kamarády nad kterými zůstává rozum stát. Jeden s filmů, který mě i po desáté dokáže spolehlivě pobavit a jen tak se neokouká
Donšajni (2013)
Když už i lidé v kině vstávají a opouštějí představení před koncem filmu, obrázek si můžete udělat sami. Ordinace v růžové zahradě jako celovečerní film (personifikace něčeho strašného).