Oblíbené seriály (6)
Profesionálové (1977)
V celým vesmíru neexistuje lepší seriál (kecám, to je MASH).
M*A*S*H (1972)
I Dream of Jeannie (1965)
Nádherná Barbara, půlka šedesátejch, hodně dobrej Larry, vtipné, sexy, sexistické (na obě strany, žádná misogyňácká jednosměrka), rakety, káry = van ov maj fejvrit.
Star Trek (1966)
Knight Rider (1982)
Pičoidní komentáře na kvalitu chápu, ale vzhledem k tomu, že mám zepár dílů i na audiokazetách (originálních), tak jsou mi logicky u prdele. Jo kurva, já jsem fanda tohodle seriálu.