Recenze (97)
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Od kamene mudrců až po druhou část relikvií smrti. Kouzelný svět mě chytil a nepustil.
Návrat do budoucnosti (1985)
Dokonalý film! Není co vytknout. Viděl jsem to už 154829174x a stejně to sleduju znova a znova. Film co pro mě znamená to samé jako Harry Potter
Gravitation (2015)
Motivace v zajímavém filmu. Dozvíte se o mnoha sportech. O mnoha pohledech na svět. :) A jak už tu někdo psal. Pokud film motivoval aspoň jednoho člověka tak splnil svůj účel.
Lví král (1994)
"Hakuna matata ta dvě slovíčka zněj" pohádka mého dětství. Podle mě by ji měl vidět každý. :)
Prach a broky (2015) (amatérský film)
Na amatérský film skvělá podívaná :) takový super průměrák. :)
Tajný život mazlíčků (2016)
Dvě hvězdičky za děj a jednu hvězdu za králíka. :)
Padesát odstínů šedi (2015)
Film co Vás veme až na okraj planety Nuda..
Warcraft: První střet (2016)
Super fantasy film! Knihy jsem nečetl ale hry jsem hrál až na wowko... Jinak zpět k filmu... Nemám prostě co vytknout takto má vypadat fantasy.. Napjaté až do poslední chvíle.
Trhni si! (2006)
Nemam co napsat. Hnus...
Projekt X (2012)
Zfilmovaná párty bez pravidel.. Hell yeach!