Poslední recenze (17)
Práskač (2013)
Syrové a s přesahem. Uvěřitelní hrdinové a drsní drogoví dealeři, promyšlený a překvapivý scénář a přesto tak trochu pohádkový happy end. Já jsem se bavil i bál. Víc podobných snímků "ze života" obyčejných Američanů...
Zui hung (2012)
Velmi povedené a v závěru i dojemné, skutečně jako pohádka. K více než nadprůměru mi však chyběla větší porce překvapení a skrývání vraha aspoň do půlky snímku.
Iron Man 3 (2013)
Veselé a hravé, takové rodinné, až na nějaké to zabíjení. Jen bych ocenil mnohem víc temnoty a ač si to Kingsley užíval, nijak zvlášť mě nenadchl. Padneli srovnání s Batmanem, pak vede Batman. Za humor tedy zase jednoznačně Iron Man. 70 %.