Recenze (58)
Borgman (2013)
bola chyba to pozerať. nekonečná masturbácia nad okultizmom, ktorá neskončila ejakuláciou. škoda času.
Perníkový táta (2008) (seriál)
tak toto bol od zaciatku do konca uplny luxus !!!
Enderova hra (2013)
alebo som uz moc stary, alebo som videl uz vela dobrych filmov. tato chudarina dostava jednu * za harrisona, ktory sa musel cely cas cudovat co tam robi, a asi aj ben..
Zmizení (2013)
necekal jsem od toho moc a to zrejmne spravilo svi. do posledni minuty jsem byl v napeti a paradne jsem si to uzival, velice doporucuji.
Crazy Joe (2013)
casy podfucku a kuriera odzneli, statham toci shity..
Velký Gatsby (2013)
slabe, nudne a hlavne dlhe.. strata casu.
Trans (2013)
nudna nepozeratelna napodobenina Inception. skoda casu.
Jen Bůh odpouští (2013)
slabucka na podobenina Drive.
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
ked to porovnam so skaredymi a slabuckymi les miserables, tak toto je skvost a pritom to je velmi porovnania hodne, zaner, doba, niektori herci...aj napodruhykrat skvost, chytlave melodie, dobre vykony, tarantinovska chladnokrvnost... 4*
Bídníci (2012)
2,5 hodiny skaredeho spevu o skaredych veciach. jackman a crowe, prosim uz nikdy viac nespievajte. strasna strata casu..