Recenze (90)
Dunkerk (2017)
We shall never surrender!
Tenkrát v Americe (1984)
Jeden z nejlepších filmů co jsem viděl. Nenechte se odradit délkou, fakt to uteče! Vynikající práce mistra Leoneho.
George (1972) (seriál)
Podivuhodný film. Při jeho sledování si divák připadá jako po pořádném sexu s dominatní padesátkou. Dráždí vás od začátku, poté si pohraje s vašimi bradavky. Nechá vás 20minut lízat tu její prenormalizační kundu poté do ní lehce vklouznete. Následuje hodina zběsilého bojování o předčasné ejakulování. Když vás ale ke konci dráždí rukou a nohou, následuje obrovský ejakulát, který ji zamlží veškerý pohled na vás. Ve výsledku vás ale bolej koule z té vší hmoty.
Proč pláčeš, břízo bílá (1991) (TV film)
Esence všeho krásného co na světě je. Nebýt Břízy tak je zeměkoule pouhá šedá a temná planeta, na který žijí skřeti a orkové,podobně jako v Mordoru. Vždycky když si tento film pustím, zapomenu na všechny chmury, trable a starosti. Jsem jako v nebi
Hra o trůny (2011) (seriál)
1.série-95% 2.série-95% 3.série-90% 4.série-100% 5.série-85% 6.série-90%
Ptáci (1963)
Pět hvězd za scénu u školy.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Perfektní film! Skvělá režie,herci(hlavně Tuco, v tomto díle byl snad zábavnější než samotný Eastwood) a hlavně,hlavně ta HUDBA !
Narcos (2015) (seriál)
Dokonalé.. Netflix perlí s čím dál tím většími peckami.
Gauneři (1992)
První tarantinův film, první zásah do černého.. Skvělé herecké výkony(Michael Madsen je jeden z největších magorů), skvěle vykonstruovaný scénář, udržuje diváka v napětí až do konce. Trochu mě ale vadily scény z minulosti, které docela narušovaly celkový dojem.
Muž na Měsíci (1999)
Velikáni o velikánovi... u mě jasnej plnej počet.. Formanúv mistrovský kousek! Můj nejoblíběněší Forman i Carey. + miluje R.E.M, takže tak. "Follow the bouncing ball!"