Recenze (9)
Ohnivý kuře (2016) (seriál)
Taka sracka :-)
Pitva mimozemšťana (2006)
Super,dalo sa na to dívat :-)
Deadpool (2016)
Dalo sa to :-)
Mělčiny (2016)
No jedno shlédnutí stačí...
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Tady se alespoň pozná rozdíl mezi čecháčkem a moravákem.Za moravu bez váhání uděluji 5 hvězd :)
Proměna Placida Lakea (2003)
Díval jsem se na čtyřikrát.Nevím jestli to bylo tím dabingem,ale strašná capina.Jednu hvězdu za sexy brejle.
Plivu na váš hrob (2010)
Dobrá pomsta :-)
Díra (2009)
nic moc...
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Nejlepší seriál všech dob...