Oblíbené seriály (8)
Útěk z vězení (2005)
Je to jeden z mála seriálů, při kterém jsem tajil dech od začátku do konce. Obsazení ,pro některé neznámými herci, je stylové a vytříbené. Herci hrají své postavy s takovou dokonalostí, až si člověk myslí, že takoví musí být i ve skutečnosti.
Californication (2007)
Nejvíc posraně hustej seriál co znám. Hank Moody je prostě kurevsky hustej týpek, co vopíchá i lesní včelu, co má humor k posrání drzej a je nekopromisně svůj...Je to šmejd, co má styl!! A ten českej dabing ať si ti sráži z televize pichnou do prdele! Nedá se na to koukat! Na závěr bych se rád omluvil za svou sprostou mluvu,ale to k tomuto seriálu prostě neodmyslitelně patří :-)
One Tree Hill (2003)
Ztraceni (2004)
1. série byla pro mě totální trhák,který jsem hltal plnými doušky. Nadšení přetrvávalo i u 2. série, ale bohužel u 3. série nastal razantní pokles akčnosti a napjetí a vypadá to jako by tvůrci úplně ubrali plyn a už také jenom čekali na konec.
Dr. House (2004)
Hvězdná brána (1997)
Dexter (2006)
Hrdinové (2006)
Není to špatné, ale viděl jsem i lepší seriály.